ליסינג לחברת הסעות

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים את היתרונות הטמונים בשירותי ליסינג ובוחרים לנקוט בצעדים על מנת ליהנות מכל אותם היתרונות.
החדשות הטובות הן שכיום כולם יכולים ליהנות מהמסלולים השונים המהווים חלק משירותי ליסינג.

כך שגם מי שמעוניין בשירות של ליסינג לחברות הסעות, יכול ליהנות ממענה על דרישותיו הן במסלול ליסינג מימוני והן במסלול ליסינג תפעולי.
במסגרת השירות, כל חברה יכולה לבחור באותם הרכבים אשר יענו בצורה האופטימאלית על צרכיו הפרטניים וזאת בתמורה לתשלום חודשי נמוך (בדרך כלל הפתרון המימוני, אמור להיות מותאם לדרישות וליכולות של המעוניין בו).

ליסינג במגוון סוגי רכבים

ליסינג לחברות הסעות, יכול להוות כפתרון מימון לכל הסוגים והדגמים של הרכבים בהם חברות הסעות למיניהן עושות שימוש כמו: מיניבוסים, מוניות גדולות, רכבי נכים ורכבי הסעות וי.איי.פי ורכבים נוספים.

היצע הרכבים אמור להיות רחב ומגוון במיוחד, מה שיאפשר לכל אחת מחברות ההסעה לבחור את הרכבים אשר עונים על כל דרישותיה וצרכיה ובין היתר, גם רכבי הסעה מפוארים ומפנקים המאובזרים בכל טוב.

כמובן, כל מה שצריך לעשות כשלב ראשון, זה להבין לעומק את אותן הדרישות והצרכים מהרכבים ולהציג אותן בפני הנציגים מטעם אותה חברת ליסינג – כאמור, ככל שהצרכים יובנו בצורה מעמיקה יותר, כך יעלו הסיכויים לקבלת מענה איכותי על כל צורך שכזה.

מעוניינים בשירותי ליסינג לחברות הסעות?

• ליסינג תפעולי חלקי – שיטה זו כוללת תשלום חודשי עבור הרכב, אגרת רישוי, ביטוח מקיף וחובה וכן ישנה עלות נוספת במידה והלקוח חרג מכמות הקילומטרז' אשר סוכם עליו מראש.

• ליסינג תפעולי מלא – שיטת הליסינג הפופולארית ביותר כיום. שיטה זו כוללת, תשלום חודשי עבור השימוש ברכב, שירותי אחזקה מלאים הכוללת חבילת שירות שמכילה, טיפולים שוטפים ותקופתיים, תיקונים, החלפת צמיגים מגבים ומצבר, חילוץ וגרירה, רכב חלופי, רכב גישור, שירותי דרך ועוד מגוון של שירותים נוספים.
בשני סוגי הליסינג, בתום התקופה הרכב חוזר אל חברתנו, כאשר ניתן להאריך את החוזה עמנו בהתאם לתנאים חדשים שיוסכמו בינינו.

יתרונות עסקת ליסינג עם החברה שלנו

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בשירות של ליסינג לחברת הסעות, תשמחו לגלות שהגעתם לכתובת הנכונה למטרה.
חברתינו מציעה שירותי ליסינג איכותיים לחברת הסעות במרכז, לחברת הסעות בצפון, חברת הסעות בדרום ובשרון, במסלול המותאם אישית לחברות הסעה אשר מחזיקות למעלה מ-15 רכבים.

לקבלת כל הפרטים על השירות, מוזמנים ליצור עמנו קשר והצוות ישמח לעמוד לשירותכם, לייעץ לכם ולהעניק לכם את כל המידע והפרטים.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע"י מילוי הטופס